Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

Goknulen

Vårt lilla hjärta verkar ha blivit helt slutkörd igår. Idag har han sovit, sovit och åter sovit. Får hoppas att han kan tänka sig att sova inatt också, annars blir inte mamma och pappa så glada ;P

Idag har bara varit återhämtning. Vi har ätit överbliven smörgåstårta och kinamat, sett på tv-serier och gosat med  skrutten (de korta stunder han har varit vaken).

Imorgon ska jag ut och promenera med Morrmorr Karin, byta till vinterdäck på Mazdan och sjunga med Turbulens.

Jag känner mig något mer positiv idag än för ett par dagar sen. Jag har en fantastisk familj och fina vänner som stöttar mig och jag tror att jag är på rätt väg för att må bättre och få lite sundare vanor.


Min älskade son <3 du är det finaste jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar