Summa sidvisningar

torsdag 6 oktober 2011

Klockan 5

Jag vaknar av att Melker ligger och gnyr. Sätter mig upp och gör iordning en flaska åt honom och inser att det var 7 timmar sen han åt sist, han har sovit i nästan 9 timmar med ett kort avbrott för mat i början. Snacka om slutkörd liten kille... När flaskan är uppdrucken rapar Melker lydigt när jag håller honom upprätt och jag lägger ner honom i sin säng. Då börjas det.. Kräket flödar som bara den och Melker ser hur nöjd och glad ut som helst över detta faktum. Jag brukar försöka att undvika klädbyten på nätterna för att han blir för vaken och får svårt att varva ner, men nu är det oundvikligt. Nya kläder på. Lägger även ut små frottélappar i sängen där det har blivit blött. Nu ska man väl få sova! Men nej... Min tokiga, jättevakna och helt sjukt glada bebis ligger och tjuter av skratt. Det har nu pågått i 20 minuter, vi får väl se när jag får sova igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar