Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Måndag

Jag satt och busade med Melker nyss och kände att jag var tvungen att gå på toaletten, så jag la ner honom i vaggan. Solen lyste in från fönstret precis på kudden så jag la honom upp och ner, pippistyle. När jag kommer tillbaka nån minut senare sov han så sött. Jesper hade gett honom nappen, men den hade han petat ut igen.
 Gullungen <3

Igår spenderade vi dagen hos mamma och pappa i Obbolastugan. Mamma fyllde år i torsdags och min lillebror Samuel fyllde i tisdags, så större delen av närmaste släkten samlades för att fira dem.
Jag hade väldigt svårt att komma på en bra present till mamma, men till sist fick jag en snilleblixt. Jag satte mig och valde ut de finaste bilderna vi har på Melker och la över dem på ett USB-minne. Bara för skojs skull satte jag dit en liten figur av gammelsmurfen för att det skulle se lite roligare ut. Klart! Mycket uppskattat blev det och bildspelet rullade väldigt många varv under dagen. Sen tänkte jag att hon kan ta med sig USB-minnet till oss och fylla på med nya bilder. It's the gift that keeps on giving!

Såhär söt var Melker igår :) Han var faktiskt ganska nöjd och glad länge, annars brukar det ganska snabbt bli gnälligt på grund av att det blir lite för mycket intryck och han får svårt att varva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar