Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Tröttis

Melker är så ruskigt trött att ögonen går i kors. Men sova, det är ju tråkigt. Hoppas han kan somna snart så jag får brodera ifred. Måste ju bli klar med hans tavla innan den 22a då vi har namngivningsfest för honom. Hoppas jag hinner.
Pappa Jesper är på Forsbergs trafikskola och går handledarkursen så han får börja övningsköra. Det ska bli så skönt när han har körkort också så jag slipper köra hela tiden.

Melker följde med mig till kören idag. Vanligtvis brukar han och Jesper sitta i rummet utanför eftersom det blir ganska bullrigt inne i församlingssalen, men eftersom Jesper är borta så fick han följa med in. Första 20 minuterna gick bara fint, han sov sött. Men sen blev han hungrig. Jag matade honom och sen ville han inte alls sova mer. Och inte vara med och sjunga heller. Stå skulle han göra, i knäet på mig :P
Tror han blev trött av alla ljudintryck. Jag har upptäckt att det verkar jobbigare för honom än synintryck.

Nu sover han, efter att ha tryckt i sig 220ml ersättning. Det var nog en ansträngande dag idag, så mycket brukar han aldrig äta på en gång.

Imorgon blir det kanske en promenad med Mona och Frej. Hoppas på fint väder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar