Summa sidvisningar

fredag 18 november 2011

Jadu

Det känns som att det händer ganska lite värt att skriva ner just nu. Melker har varit förkyld, men det verkar bättre nu. Han snarkar bara till när han blir uppjagad, annars verkar han inte alls snorig längre.

Jesper börjar en utbildning till CNC-operatör på måndag, så då kommer jag och Melker få underhålla oss själva på dagarna. Ska jag vara helt ärlig är jag lite nervös över att vara själv med Melker, men man får vara glad över att vi har kunnat vara hemma de första fyra månaderna tillsammans. Det är inte många som får det!

Idag har jag tvättat 5 maskiner tvätt. Det hade varit betydligt trevligare om vår torktumlare i tvättstugan torkade torrt! Man blir ju tokig på att hälften av tvätten fortfarande är fuktig.. Men jag tror att jag laddar den för full också, så lite får jag skylla mig själv.

Imorgon ska Jesper hjälpa till att renovera hos sina föräldrar och sen ska vi till Ersboda och fira två av mina bonuskusiners födelsedagar. Ska bli jättetrevligt då vi har varit lite halvisolerade under tiden Melker har varit förkyld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar