Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Duktig kille

Idag vände sig Melker från mage till rygg, fyra gånger! Ska det göras kan man lika gärna göra det ordentligt, eller hur? Kul också att hans mormor fick se två av vändningarna när hon var här.

Jesper är rätt förkyld för tillfället, så vi håller oss mest på hemmaplan just nu. Jag är inte helt pigg själv heller för den delen. Hoppas Melker klarar sig från sjukdom i alla fall. Trots förkylningar fick vi något av ett städryck idag, så nu kan man se mitt skrivbord igen! Vi håller på att ordna lite här hemma, kanske gör vi oss av med lite möbler och prylar. Vette sjutton hur vi har så mycket grejor. Loppis framöver kanske?

Dagarna flyter på och flyter ihop. Idag missade jag kören av den enkla anledningen att jag glömde att det var måndag... Ja, och min mamma var ju på besök också. Men även om hon inte varit det så hade jag nog glömt det. Dagarna är så lika. Men snart kanske det blir ändring på det.

Lite mer fix hemma, en snabbis in till stan och förberedelser inför Jespers första Fars dag står på listan inför imorgon.

Nu ska jag sova, pojkarna sover redan sen en stund tillbaka, bara jag som har svårt att komma till ro. Inte konstigt man är trött jämt om man inte kan sova när man har chansen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar