Summa sidvisningar

onsdag 30 november 2011

Giv mig styrka

Bök, gnäll, rastlöshet och gallskrik. Det är de lägen Melker har haft i två dagar nu. Jag blir knäpp. Och jag har fortfarande svårt att sova. Inatt gallskrek Melker i säkert 2 timmar innan jag till sist gav honom en Alvedon bara för att se om det hjälpte. 10 min senare sov han. Om det berodde på alvedonen eller inte vet jag inte, men jag är glad att han kom till ro till sist. Fortsätter det såhär imorgon går jag nog till vårdcentralen med honom och ber dem kolla i öronen så han inte har öroninflammation och ont av den anledningen. Jag är ju ett öronbarn och har fortfarande problem med öronen så fort jag blir lite förkyld, så han har ju att brås på. Nu ska jag göra ett nytt försök till sömn, jag är så trött att jag ser dubbelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar