Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Men snälla barn, sov!!

Klockan 4 vaknade Melker och ville ha mat. Inget ovanligt med det utan jag satte mig och matade honom. Som vanligt somnade han med flaskan i munnen och jag la tillbaka honom i hans egen säng. Jag hade svårt att somna om, som vanligt.
Jag börjar höra små ljud från Melker. Han ligger ofta och bökar lite i sömnen, så jag tänkte inte så mycket på det. Men när det har pågått ett tag så tittar jag ner i spjälsängen... Och möts av ett strålande leende och ett litet glädjetjut! Sova är alltså inte alls lika kul som att vara vaken! Tur att han är så söt, så man inte kan bli irriterad för att han håller mig vaken. För sova går ju inte så som han stökar på. Just nu har han fått för sig att kräklappen är en hatt, bara en sån sak. Tur att den är relativt ren i alla fall.
2 timmars sömn hittills, vi får väl se hur länge det dröjer innan jag får en chans att somna om. Tack och lov har vi inga tider att passa imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar