Summa sidvisningar

tisdag 1 november 2011

Vårt glamorösa liv

Melker har haft en dålig dag idag. Vår annars så glada unge har totalt varit glad i kanske 30 minuter. Resten av tiden har varit gnäll, gallskrik och orolig sömn (endast i famnen). Vi har inte fått lägga ner honom en sekund, för då har han skrikit så han tappat andan. Dessutom har han kräkts ungefär 3 gånger så mycket som vanligt, och detta barn kan kräkas, det ska gudarna veta.

Lägg till en mamma som inte sovit mer än 4-5 timmar per natt sen jag vet inte när och ni får en mamma som är nästan gråtfärdig.
Nu har jag gått och lagt mig, ska sova alldeles strax. Jesper stannar uppe ett tag till med Melker så jag ska få sova.
All min kärlek till den mannen, vet inte hur jag skulle orka utan honom.

Sa jag att Melker har varit lite trött idag?

1 kommentar:

  1. Han kanske inte mår så bra? Stackars liten, och stackars mamman!

    SvaraRadera