Summa sidvisningar

fredag 9 december 2011

En vändning

Ibland måste man få klaga lite för att det ska kännas bättre. Känns som att jag har klagat en hel del på senaste, men så känns det också mycket bättre nu. Kanske hör det ihop, kanske inte. Kanske har det att göra med att jag knappt har varit hemma sen i måndags, på dagtid i alla fall.

Tisdag var jag med Rebecca på stan och fikade samt tittade efter lite julklappar. Melker sov mest.

Onsdag tog jag mig en promenad till Ålidhem. Totalt var jag borta i typ 3 timmar, då hälsade jag på hos skuggorna också.

Igår tog mamma hand om Melker i en timme medan jag gick och klippte mig. Så skönt att bara sitta och bli ompysslad en stund! Sen att jag och frisören bara pratade om graviditeter, förlossningar och barn är en helt annan femma. Hon klippte mig när jag var gravid också, så vi hade lite "catching up" att göra :)

Efter frisörbesöket träffade vi Amanda och Solveig för en fika på café station. Det är synd att de bor så långt borta, det vore trevligt att kunna umgås mer.

På kvällen promenerade vi ner till Ica Maxi för att handla lite småsaker till idag. Idag ska jag nämligen till Holmsjön och baka pepparkakor :) det blir en heldag med bak, lunch och fika. Ska bli spännande att se hur det kommer gå att baka med Melker med. Han är ju inte världsberömd för att vara nöjd och glad medan jag grejar med mitt direkt :P menmen, det viktigaste är egentligen det trevliga umgänget jag förväntar mig få :)

(btw, blogga ÄR viktigare än att sova, jag lovar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar