Summa sidvisningar

fredag 28 februari 2014

nytt namn

Det kändes som att bloggens namn var lite utdaterat (jagjesperochmelker), vi är ju faktiskt fyra i familjen nu. Jag gillade heller aldrig det gamla namnet så värst mycket. Det var för långt på något vis. Så nu får det bli såhär.

Idag har varit en relativt lugn dag, vi har handlat, stekt pannkakor och nu väntar jag på Rebecca som kommer hit när som helst. Det är helt galet tomt utan henne sen hon flyttade till Sundsvall, så det ska bli awesome att träffas igen :)

Imorgon är det den 1:a mars, då börjar en utmaning som jag hörde talas om via Isabell (blogghen) som går ut på att man skriver ett blogginlägg om dagen i 100 dagar (mer info här). Jag tänkte haka på och testa, se om jag fastnar och kanske kommer på lite nytt roligt att blogga om istället för bara "dagboksinlägg" som det mest har blivit fram till nu. Vi får se, kanske håller det bara i en dag eller två ;P

Nu ska jag he på tevattnet, Rebecca kommer snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar