Summa sidvisningar

måndag 10 mars 2014

Åh ljuva postgraviditetshåravfall..

Den här tofsen med hår samlade jag ihop från min kudde alldeles nyss... Det är löjligt så mycket hår jag lossar just nu..


Så är det tyvärr när man nyss fött barn. Under graviditeten tappar man inte lika mycket hår som vanligt, och sen faller allt på en gång när graviditeten är över. Det får nog bli en tripp till frisören när det har lugnat sig lite, för nu börjar jag baske mig vara långhårig (för att vara jag iaf). Jag fick ett presentkort på Attityd ("min" frisersalong) av mina föräldrar i julklapp, så det passar ju fint :)

Jag bjuder på en söt bebis som loungear i vår säng. Han skulle också behöva en genomgång av sitt hår, dvs lite skorvborttagning, som i bebisars fall riskerar att bli samma sak som hårborttagning då det första bebishåret inte sitter fast särskilt hårt. 


Jag hade tänkt skriva om hur jag och Jesper träffades och blev ett par idag, men det är en ganska lång historia så jag tror jag sparar den tills jag kan låna Jespers dator. Jag tål inte riktigt att skriva långt på telefonen...

1 kommentar: