Summa sidvisningar

lördag 8 mars 2014

Denna natt, ett liv

Jag hoppas verkligen att det inte kommer vara såhär varje gång Malte är sjuk, för då tror jag att jag blir gråhårig på en gång..

Klockan 03 vaknade han för mat. Det brukar han göra, så jag var inte direkt förvånad. Det som förvånade mig var att han inte somnade om under tiden han åt, som han brukar göra...

Nu är klockan 06.37, och vi är fortfarande vakna. Han slumrade till lite kring kl 5, men innan jag ens hann somna börjades det igen. 

Jag har provat allt jag kan komma på. Mat, napp, sitta lite upprätt så det blir lättare att andas, snorsug, koksalt, magmassage, bytt blöja. Till sist fick han en alvedon (tur att vi hade några hemma i rätt dos..) och nu sitter vi i vardagsrummet och ammar igen så får vi se hur det går.

Tur att inte Melker vaknat av allt ljud. För han sover faktiskt fortfarande (kors i taket!).
Haha, precis som jag skrivit klart den förra meningen hörde jag honom komma tassande.

Den här dagen blir spännande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar