Summa sidvisningar

onsdag 19 mars 2014

Nyklippt

Jag fick ett presentkort på Attityd av mina föräldrar i julklapp. Igår fick jag för mig att det skulle vara trevligt att göra något av mitt stackars hår som inte riktigt varit i toppform på senaste tiden. Det faller fortfarande av i drivor.


Såhär blev det:



Jag är nöjd. Det blev lite mer längd kvar än jag hade tänkt ursprungligen, men det känns bra. Flaskan med blond hårfärg som jag har haft stående i typ ett år ropar lite extra på mig just nu. Det vore kul att slänga i lite blått i håret igen, jag har fortfarande kvar blå färg. Vi får se, om någon som läser det här är bra på att färga hår kan du ju säga till (om du bor i närheten dvs).

Jag lyckades även logga in och kolla hur min skattedeklaration ser ut. Först blev jag lite glad, jag skulle få 1500kr tillbaka på skatten, tjohoo. Sen kollade Jesper sin sida och han får betala 1200kr. Så totalt får vi tillbaka 300kr... Jaja, skönt att vi slipper gå back i alla fall...

1 kommentar:

  1. Blått blått blått!
    Jag kan hjälpa dig, vi har ju lekt tidigare så varför inte igen?

    SvaraRadera