Summa sidvisningar

torsdag 20 mars 2014

ruskväder, umgänge och skruttungar

Jag åt lunch på stan med min vän Love idag. Det var trevligt. Vi pratade mycket om böcker, barn och lite lajv. Det var dock inte alls trevligt väder att strosa runt på stan i. Halv storm snarare, snöstorm!

Det var skönt att komma iväg en stund bara jag och Malte. Melker är i en väldigt intensiv period just nu (Intensivare än vanligt? Impossible - säger ni. possible - säger jag!) och lyssnar inte på ett ord av vad vi säger. Säger vi till sist ifrån på skarpen blir det gråt och tandagnissel.

Jag var rätt trött när jag kom hem från stan och somnade en liten stund på soffan. Tills Melker petade mig i ansiktet med en brandbil och ropade "mamma inte sova!".

Det fick bli pizza till middag, mer fanns inte energi för.
Precis som det inte finns energi för att skriva något mer intressant än det här. Ibland blir det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar