Summa sidvisningar

lördag 24 maj 2014

Alnö i finvädret

Vi ville ta vara på det fina vädret, så idag tog vi bilen till Alnö på förmiddagen och hälsade på Rebeccas kollega Catharina. Det visade sig att hon bor i mitt drömhus! Det var hur fint som helst, på riktigt.

Vi fikade scones på deras altan och Malte fick känna hur gräs känns för första gången. 


Han var lite skeptisk till en början, men sen verkade han tycka att det var rätt nice.


Vi tog en liten tur till Alnö kyrka och tittade oss omkring. Den var fantastiskt tjusig, och väldigt gammal. Jag tog tyvärr inga bilder, då jag var lite distraherad av Malte som var på dåligt humör. Den här bilden tog Rebecca, visst är det fint?


Vi hade en jättemysig dag med Catharina och hennes lilla son Wilhelm. 
Nu har det precis ösregnat och åskat ute, så imorgon blir det nog svalare ute. Det passar utmärkt, för vi har planerat att fara till Birsta och shoppa lite. 


Kolla vilken fin latte Anna fick när vi fikade på Barista igår. Jag och Anna har varit med i samma mammagrupp på Facebook sen vi var gravida med våra -11or (dvs min Melker och hennes Freja). Igår träffades vi på riktigt för första gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar