Summa sidvisningar

torsdag 15 maj 2014

ännu mer bullar! tack farmor :D

Som jag skrev härom dagen bakade jag bullar tillsammans med min vän Rebecca i tisdags. Igår skrev min farmor till mig på Facebook och sa att hon hade en hushållsassistent som jag kunde få! Så idag for vi in till stan och hälsade på farmor Inger.

Melker hade superkul med ett gäng studsbollar och med farfars fotölj som är motordriven. För en vuxen är den tänkt för att hjälpa en ställa sig upp, för Melker blev det en hiss med rutchkana. Och så fick vi med oss hushållsassistenten såklart.

På vägen hem stannade vi till på Ica Maxi och köpte 2 paket jäst, ett paket mjöl och lite annat smått och gott. Sen stod jag och studsade medan Jesper lagade middag så jag fick ta över köket. Jesper och Melker ska ut på äventyr med farfar Lars imorgon, så jag tänkte att det måste vara mitt uppdrag att skicka med dem vaniljbullar :)

Det kanske kan bli en bullmamma av mig i alla fall ^^




Nu sitter Malte själv, relativt stadigt också. Men man får vara lite på alerten så han inte slår sig när han tippar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar