Summa sidvisningar

torsdag 8 maj 2014

Babymassage och snart är friden över.

Jag och Malte har varit på babymassage idag. Det är så skönt att komma dit och mysa tillsammans bara jag och Malte. Han älskar det, magmassagen framförallt. Aldrig ligger han så stilla som då (fast han vrider runt sig ibland då också, världen är ju så spännande).

Nu börjar det gå undan med ålandet, framåt också. Krypställningen övas för fullt, så det är nog inte långt borta heller. Och ikväll ålade han fram till gåstolen och försökte dra sig upp. 

Jisses Amalia, det går för fort fram! 
Det här är ju kanske vår sista bebis, jag vill inte att det ska gå såhär fort!

Imorgon ska vi byta till sommardäck på bilen. Tack mamma som påminde mig, det hade helt försvunnit ur mitt huvud. Sist vi var på däckfirman hade jag värkar var 3-4 min och bad dem skynda sig byta däcken medan jag höll fast mig i ett bord och ringde förlossningen. Good times! Får se om de kommer ihåg det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar