Summa sidvisningar

måndag 26 maj 2014

Birsta

Efter en snabbis förbi vallokalen så Rebecca fick rösta begav vi oss till Birsta och Ikea för lite shopping. 

Jag hade inte direkt några planer på att köpa särskilt mycket, men nya lakan, förklappar (alltså en blandning mellan ett förkläde och en haklapp), ett ställ för hushållspapper och lite annat småpryttel blev det iaf.   

Vi åt lunch på Ikea. Jag åt kycklingwallenbergare med potatismos som var ruskigt gott. Malte var jätteduktig och åt en bit Wallenbergare, flera små tuggor potatismos, flera bitar pasta och ungefär en halv skiva gurka.



Vi vandrade även runt i köpcentret Birsta city, men konstaterade att det var ganska tråkigt och ovärt. Rebecca köpte en present till en vän som går ut Polishögskolan och så köpte vi glass på JamJam och lite godis på ÖoB. 

Efter en sväng förbi Ica maxi för att handla till middagen for vi hem till Oscar och åt tacos. 

Nu har vi gått och lagt oss. Imorgon åker vi hem. Jag bestämde mig för att ta en taxi till stationen då jag inte var så sugen på att släpa med mig all packning och grejor +bebis på buss eller till fots (Rebecca hinner börja jobba innan jag far, så hon kan inte skjutsa mig). 7.55 går tåget.

Även om det alltid är supermysigt att umgås med Rebecca så ska det bli skönt att komma hem. Hem till mina stora pojkar, min säng och min kudde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar