Summa sidvisningar

onsdag 28 maj 2014

Hamburgare och skruv (inte tillsammans då, men ni fattar)

Klockan 7 imorse fick jag ett sms. I det stod det: ring gärna när du är vaken. Det var från min vän Nadia. Jag funderade på vad hon kunde tänkas vilja.

Det visade sig att hon hade problem med att få ihop en sänggavel som hon hade köpt, samt behövde lite hjälp med att sätta upp lite tavlor, krokar och lampor.
Efter lunch for alltså jag och Jesper dit för att hjälpa henne. 

Vi pysslade på där tills det var dags att hämta Melker på dagis. 

Efter att ha hämtat Melker, pysslat lite till hemma hos Nadia, handlat på Ica maxi och farit hem igen kom jag på att det skulle vara grillfest ikväll på församlingsgården. Jag hade tänkt att vi skulle fara dit, men jag var inte säker på om någon vi kände skulle vara där. Då ringde Vics och sa: change of plans, lets go! (Eller något liknande). Så det gjorde vi!

Det visade sig att ganska många ur kören var där och vi ockuperade snabbt ett bord tillsammans. Det serverades hamburgare med bröd och Malte åt mer än vad Melker gjorde. Melker fick visserligen syn på lekrummet dom låg vägg i vägg med rummet där vi satt och åt, så han hade inte tid att äta. 

Det blev en trevlig kväll med trevligt sällskap. Jag har inte tagit en enda bild idag, så ni får överleva utan. Jag ska försöka bättra mig till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar