Summa sidvisningar

fredag 23 maj 2014

Morgon i Sundsvall

För att återkoppla till tågtrubblet igår så gick allt bra till slut. Svärfar ryckte ut och hämtade Jesper och Melker i Hörnefors, Malte sov hela resan, vi fick ingen parkeringsböter. 

Slutet gott, allting gott.

Nu sitter jag i soffan hemma hos Rebecca och Oskar. Rebecca har just gått till jobbet, Oskar duschar och Malte sover. Jag hoppas att Malte vaknar snart och äter lite, sen får han gärna somna om en liten stund igen. 

Soffan var helt ok att sova på, men jag var vaken i lite mer än en timme kring 3 någon gång för att Malte ville ha mat och låg och bökade ett tag, så jag är lite trött.

Idag ska jag packa ner Malte i vagnen och vandra in till centrum och se mig omkring. Det ska bli spännande att se vad Sundsvall har att erbjuda. 

Klockan 12 har jag och två andra mammor planerat att träffas och äta lunch. Nu hade den ena en sjuk bebis hemma, så vi får se om hon kan komma. Hur som helst borde det bli en spännande dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar