Summa sidvisningar

onsdag 7 maj 2014

nya naglar och ett stort torn

Idag hade jag tid hos min fantastiska nagelteknolog Annie på Nail Design School. Redan ett par dagar efter förra gången kom jag på att jag ville ha Harry Potter-tema den här gången. Så jag hade laddat upp med inspirationsbilder och tillsammans valde vi ut vilka symboler som skulle vara med. Dessa målade Annie för hand på en ljust ljust blå bakgrund. Hur snyggt som helst, jag kan stirra på dem hur länge som helst och inte se mig mätt.

Det bästa är nästan den lilla blixten ovanför glasögonen. Och always såklart. Iiiik, Harry Potter-nörden i mig slår frivolter och springer rundor. Nu måste jag ju börja fundera på vad det blir för något nästa gång! Jag är lite inne på pokemon, men vi får se.

Efter middagen byggde Jesper och Melker (ok, mest Jesper) ett gigantiskt torn av duplo, som nådde ända upp i taket. Malte hjälpte också till och såg till att bitarna var ordentligt nedslabbade med dräggel.


Jag tänkte även lägga upp en video sen vi firade påsk i Kitjavan, som jag inte lyckades lägga upp då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar