Summa sidvisningar

onsdag 21 maj 2014

stadstur, sandlåda och du är queen

När vi var hos Rebecca och Andreas i måndags glömde vi vår skötväska där. Jag tänkte att den kanske skulle vara praktisk att ha med sig till Sundsvall när jag och Malte åker dit imorgon, så jag och Rebecca bestämde att vi skulle ses på stan en stund.
Vi vandrade runt lite, tittade på skor, Elvira och Rebecca gullade med Malte, vi åt en glass på torget i finvädret. Life was pretty good!

Jag kom hem med bussen kl 14.15 och bestämde mig för att hämta Melker en kvart tidigt. Det är ju inte så att jag hade hunnit med att göra något hemma på de minuterna ändå, så vi gick till lekparken tillsammans istället medan Malte sov i vagnen. Efter en liten stund kom Jesper hem från jobbet och lekte med oss också, det var rena familjeidyllen.


Sandlådan är inte gjord för vuxna att sitta i, helt klart... Kan också vara den mest osmickrande bild på mig som existerar, men det bjuder jag på. Melker ville absolut inte vända något annat än sin sandiga rumpa mot kameran, så det fick duga :P

Efter middagen körde jag och Malte till teg och hämtade upp Nadia för att gå på inspirationskväll med Du är Queen. Det var en riktigt trevlig kväll och jag fick massor med nya idéer. Så fort jag får chansen ska jag köpa mig en ny uppsättning strängar till gitarren och börja spela igen, det var alldeles för länge sen nu.

Jag blev otroligt peppad på att spela och sjunga den här låten (i videon ovan) efter att Rebecca länkade den på facebook igår, så det blir nog det första projektet. Jag har funderat ett tag på att testa spela in något, bara för skojs skull. Vi får väl se om det blir något av med det. Kanske ett samarbete på gång med svärfar? Det vore trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar