Summa sidvisningar

torsdag 29 maj 2014

Stan och skägg

När jag vaknade imorse insåg jag att jag aldrig skrev något inlägg igår. Så det kommer här!

Vi spenderade större delen av dagen med Nadia på stan och ordnade lite småsaker. Jag fick en otrolig lust att börja spela och sjunga igen för ett tag sen, men upptäckte att min gitarr hade en trasig sträng, så jag gick till 4sound för att köpa en ny e-sträng. Det visade sig att en ny sträng kostade 30kr, och ett helt nytt set kostade 99kr så min gitarr fick en helt ny uppsättning. Strängarna var inte bytta på en halv evighet, så det kändes lika bra.

Vi köpte även en ram till Maltes namntavla och en låda skruv, bara för att Jesper har stört sig på att aldrig ha skruvar hemma när vi behöver det.

För ett par dagar sedan ringde min mamma och frågade om hon fick låna Melker. Först var tanken att de skulle fara ut till stugan i Rickleå och sova över, men de bestämde sig för att stanna i stan. Melker fick förstås komma och hälsa på ändå, så när vi hade varit på stan hämtade vi Melker på dagis och for hem till mina föräldrar. Han sprang raka vägen in och hade knappt tid att säga hejdå. Det känns bra att han är så trygg med våra föräldrar, även om det på något vis hade varit lite skönt om han blev bara liiiite ledsen också :P

På tal om något helt annat! Jesper gick till sist med på att klippa sitt skägg för drygt en vecka sen. Han hade sparat i flera månader och jag var otroligt less på hur långt det var. Närmare bestämt såhär långt..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar