Summa sidvisningar

torsdag 1 maj 2014

Vilodag (och pokemon!)

Melker sov som sagt hemma hos mina föräldrar inatt. Jag var ändå beredd på att vakna med Malte ett par gånger som vanligt, så gissa om jag blev förvånad när jag vaknade, kollade på klockan och såg att den var 07.30! 

Malte fick mat och sen somnade vi om och sov till 10, mat igen sen lade jag mig i ett varmt bad. Precis vad jag behövde! 

Tack så mycket mamma och pappa för möjligheten till välbehövd vila! Melker somnade ovaggad inatt kan man säga. Jag tror till och med att jag hörde honom säga något i stil med "nu vill jag sova". 

Detta har aldrig skett förut...

Förutom bad och vila har vi idag ätit god mat och spelat pokemon :P och busat med Malte såklart.

Jesper hittade reglerna till en pokemon utmaning på internet för två personer. Hur många pokemons man får ha i sitt lag vid olika tillfällen, vilken maxlevel de får ha och lite sånt. 

Jag tyckte det lät kul så vi hittade på några egna regler och anpassade utmaningen för pokemon guld/silver istället för blå/röd/grön som det var i originalutmaningen. 

Nu kör vi! Jag är snart på andra gymet ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar